Hisense  slika

Hisense


U posljednjih 50 godina, Hisense se uvijek pridržavao temeljnih vrijednosti „integriteta, inovacija, usredotočenosti na kupca i održivosti“ i razvojne strategije „Zvuka tehnološke osnove i robusnog poslovanja“. Posao pokriva područja uključujući multimediju, kućanske aparate, informatičke informacije i modernu uslužnu industriju. Tijekom godina, Hisense TV već je 16 godina zaredom na prvom mjestu na tržištu. U 2019. prodajni udio kanala Hisense TV rangiran je s NO.1 na kineskom tržištu. Hisense je također bio na prvom mjestu u novim područjima kao što su inteligentni transport i optička komunikacija. S proizvodima koji se izvoze u preko 160 zemalja i regija, Hisense je sponzorirao najbolje svjetske sportske događaje poput UEFA EURO 2016, FIFA Svjetskog prvenstva 2018. i UEFA EURO 2021. Hisense je pet godina zaredom bio jedan od prvih deset najpoznatijih kineskih brendova za inozemne građane. Štoviše, Hisense Group je prva serija inovativnih poduzeća u Kini i jedina je tvrtka koja je dva puta osvojila "Nacionalnu nagradu za kvalitetu". S više od 80 000 zaposlenika širom svijeta, Hisense Group ima 14 industrijskih parkova koji se nalaze u Qingdaou, Shundeu, Huzhouu, Češkoj, Južnoj Africi, Meksiku i tako dalje. Postoji i 18 centara za istraživanje i razvoj koji se nalaze u Qingdaou, Shenzhenu, SAD-u, Njemačkoj, Izraelu.